امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

10 ماهگی

1391/5/23 16:57
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

 

آفرین ‍پسر خوب....بهترین روش برای سرگرم کردن آی سو.....              

یادم رفت معرفی کنم.....

دوستم آی سو :دختر ‍پسرعموی مامان....          www.smilehaa.org

 

 

 ببیند چه کیفی میکنه....         www.smilehaa.org            

 

 

 

 اینم یه عکس تکی از آی سو جونم..                  شکلکهای جالب آروین

 

 یاللللللاااا اسب قشنگم....بروووو....

 

 

 

 

این اولین آب تنی تو استخر ,تو حیاط خونمونه...حسابی کیف کردی.. شکلکهای 
جالب آروین

 

 

 اینم آب تنی قبل از دوش گرفتنه....

چند روزه یاد گرفتی وقتی تشنه میشی میگی;آب آب                  

وقتی جایی آب میبینه میگه آب آب                 شکلکهای 
جالب آروین

 

 

 

 

 

تاب بازی با اعمال شاقه.....              Tree swing

 

حسرت به دل موندیم یه بار هم مثل بقیه تو روروکت بشینی!!!

 

 

 ببینید چه جوری روی نوک پاهاش وایستاده!!!!

 

 

چی اینقد خوشحالت کرده؟؟؟؟      

 

عاشقه این خنده های شیرینتم پسر.شکلکهای جالب آروین

 

امیرعلی عاشق اینجاست!!!

تا چشم منو دور میبینه با سرعت خودشو می رسونه پای پله ها..     شکلکهای جالب و متنوع آروین     

ازپله ها بالا می ره,اون بالا میشینه....

بقیه ماجرا رو هم خودتون حدس بزنید...

 

 

 

پایین اومدن و هنوز یاد نگرفتی

 

 امسال اولین ماه رمضان که تو کنارمونی....

شبهای قدر اومدیم مصلی..

ازامیرعلی خواستم که واسه همه دعا کنه...                          شکلکهای جالب و متنوع آروین                         

سلامتی امام زمان و ظهور ایشان...                                                              

سلامتی خانواده مامان و بابا...

عاقبت به خیریمون و....

خدا رو شکر کنم که هدیه با ارزشی مثل تورو به ما بخشید.

 

دنبال چی می گردی تو سجاده مامان؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه فاطمه
24 مرداد 91 13:09
امیر علی جونم ماشااله چقد بزرگ شدیالان 3هفتست ندیدمتاین عکسای خوشگلت ما رو حسابی هوایی می کنه عزیزه دلمقربون اون خنده هات که خییییییییییییییییییییییلی بامزست که به قول ترکها(ایچم گشدی عمه قوربان)
استخرتم مبارکه آب تنی خوش می گذره؟
جای من خالی اگه اونجا بودم نمی دونستم چطوری باید بخولمت

ما هم دلمون حسابی واستون تنگ شده.خیلی زود میبینمتون...بووووووووووس بووووووووووووس
عمه زهرا
24 مرداد 91 18:07
وااااااااااااااای چقدر بزرگ شدی جیگر عمه
دلم واست یه ذره شده....
یه عالمه بوووووووووووووووووس


خیلی دوستون دارم .ما هم دلمون واستون تنگ شده حسابی..
پگاه مامان آرتین
2 شهریور 91 15:58
سلام گلم 10 ماهگیت مبارک.دیگه عروسک نبودبخری آخه چه خبره گل پسر


خیلی ممنون گلم.اینا نصف عروسکاشه.دیگه تواتاقش جا نداریم.
فلوریا
4 شهریور 91 12:08
سلام مامان امیرعلی جون.من دوست عمه فاطمه هستم. ماشاالله امیرعلی خیلی خیلی نازه.البته وصفشو قبلا از عمه فاطمه شنیده بودم.خدا حفظش کنه.ما هم صاحب یه دختر کوچولو شدیم. اسمش دیاناست.خواستی به وبلاگش سر بزن.بازم بهتون سر میزنم.صورت ماه امیر علی رو از دور میبوسم.


سلام گلم.افتخار آشنایی با شما رو قبلا داشتم.خیلی ممنون،لطف دارین.الان میام سر میزنم.با افتخار لینکتون می کنم.
مامان محمد صادق(زهرا)
17 شهریور 91 9:05
سلام عزیزم....

چه عکسای نازی!

کلللی کیف کردم...

ببوسش از طرفم این گل پسری رو!

* عمه فاطمه جون...........لا اقل قربون صدقه ت و واسه ما زیر نویس می کردی!!!!




خیلی ممنون گلم.
مامان محمد صادق(زهرا)
17 شهریور 91 9:06
راستی آپ کردم...
دوس داشتی بیا....


الان میاااااام.
پگاه مامان آرتین
20 شهریور 91 20:21
امیرعلی کجایییییییییییییییی


مامان یه خورده سرش شلوغه.
خیلی زود با خبرای خوب میام.
مامان محمد صادق(زهرا)
1 مهر 91 9:08
سلام عزیزم..

واسه محمد صادق یه تولد کوچولو و جمع و جور گرفتیم!

دوست داشتین بفرمایین...

توو خصوصی رمز هست!


سلام گلم.تولدت مبارک.
پگاه مامان آرتين
4 مهر 91 10:14
اميرعلي كجايي
مامانی
6 مهر 91 13:14
سلام مامانییییییییی همشهرییییییی خوبین؟ قربون گل پسرت
مهدی
7 مهر 91 17:59
سلام دوست گلم
وب خیلی خوبی داری مطالبتم خوندنیه خوشحال میشم به من سر بزنی
اگه با تباذل لینک موافقی منو با اسم تروجن لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم



سلام.خیلی ممنون از بابت نظرتون.شما لینک شدین.این وبلاگو با اسم خودش لینک کنید.
مامانی
22 مهر 91 7:06
سلام همشهری

قربون گل پسر نازت

بیای وبلاگ نی نی من خوشحال مکیشم


سلام عزیزم.خیلی ممنون.حتما میام.