امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

تولد...تولد....تولدت مبارک

1392/7/21 0:49
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااام.....سلااام

بعد از چندین ماه من و امیرعلی دوباره برگشتیم پیش دوستامون....

راستش عید که اسباب کشی داشتیم و.....بعدش هم کلی از عکسای امیرعلی جمع شدن .......و دیگه امیرعلی مهلت به روز کردن وپای کامپیوتر اومدن و بهم نمی داد.....

ولی من سعی خودمو کردم و بالاخره موفق شدم....

چند روز دیگه تولد امیرعلی جونمه....

کیک سفارش دادیم           و کلی بادکنک آماده کردیم...niniweblog.com

امیرعلی حسابی خوشحاله و منتظر روز تولدشه...

چند روز دیگه باعکسای تولدش میایییم..

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی درسا
6 آبان 92 0:28
عزیز دل تولدت مبارک برایت روزهایی پر از شادی و سلامتی آرزو دارم


خیلی ممنون خاله جونم.
شادی
8 آبان 92 0:58
سلام
سلام
چه گل پسر نازی دارین
خدا حفظش کنه
عزیزم


سلام، خیلی ممنون.
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:19
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه سال نو شما هم مبارک،چشم یه سر میزنم.
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 9:41
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . . واقعا عالی بود،متشکرم.
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 16:32
چه انتظار عجيبي تو بين منتظران هم عزيز من چه غريبي ! عجيب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بي خيال نشستيم نه كوششي ، نه تلاشی فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي