امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهانه زندگی

نظرات (5)

farnaz
15 تیر 91 23:03
وااای که چقدر ماهی
از حالا دل دخترهارو میبری.


*

مرسی خاله فرناز.


عمه فاطمه
20 تیر 91 23:46
عمه فدات روزی هزاربارم عکسای نازتو ببینم ،بازم سیر نمی شم ولی بیشتر دلم واستون تنگ می شه
[h

منم دلم واستون تنگ شده عمه جونم.روزشماری میکنم زودی شنبه بشه و دوباره ببینمتون.
مامان محمد صادق(زهرا)
21 تیر 91 5:37
واااااااااااااااااااای!

چه عکسای خوشملییییییییییییییییییییی!

چرا دیر خبر دادی ماماننیییییییییییییی؟؟!!

اون عکس رو ببین که روو توپ نشسته!!!!!!!!!

چه مشتی نشسته!!!!!!!!!



خیلی ممنون.راستش فکر میکردم خبرت کردم..........
ببخشییییید.
مامان محمد صادق(زهرا)
24 تیر 91 9:34
من کامنت گذاشتم...

یعنی نذاشتممممممممممممممم؟


ببخشید یه خورده دیر جواب دادم.آخه مسافرت بودیم ودسترسی به اینترنت نداشتم.
الناز
10 بهمن 91 18:45
اگه زحمت نباشه بهعكاس بگيد پرده مشكيشو بشوره


چرا؟؟؟؟مگه مشکلی داره؟؟؟