امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی

12ماهگی

1391/8/7 22:07
676 بازدید
اشتراک گذاری


   آخرین ماه از اولین سال زندگی

 

بازم مسافرت!!!!                                                                                       

داریم میریم خونه حاج بابام....آخه میخوان برن سفر حج.

الان توی پارک داریم صبحانه می خوریم.                                                

                            

                              

                        

 فکر کنم از قیافم معلومه که چقدر خسته ام.

                  

دارم از اینجا بیرون و نگاه میکنم,دلم می خواد زودی برسیم...

                   

                     

 حق داشتی اینقدر عجله کنی.....

ببینید چقدر بهش خوش می گذره....

                  

امیرعلی وقتی کار مهمی انجام میده زبونش نا خودآگاه بیرون میاد!!!!!

                        

                                            توجه    توجه

 

دختر دایی عزیزم به دنیا اومد

فاطمه جونم12 مهر ,وقتی که ما مسافرت بودیم به دنیا اومد.

ببینید چه نازه,اینجا 3روزه است.

                   

                     

 یه فرشته ناز...

                            

آب تنی خوش گذشت؟؟؟؟                

 

                     

 اینجا یه باغ سیب تو شهر زیبای ارومیه است...

امیرعلی از دیدن این همه سیب حسابی ذوق کرده بود.                    h011.gif  

                        

                     

 

                      

 

                        

                         

امیرعلی علاقه زیادی به مطالعه داره,حتی در سخت ترین شرایط‍‍!!!!!  

                       

                  

وقتی غذا بیاد سر سفره ,

امیرعلی اولین نفره که سر سفره حاضر میشه.                                                                                    

یه نگاه به ما میکنه,میخواد اجازه بگیره.....

                    

بعد خودش دست به کار میشه......

                    

وقتی احساس میکنه خیلی داغه.....

دستشو میبره بالا و تکون میده و میگه:دس س س          دس س س

 

                   

                      

یه کشتی جانانه و امیرعلی.....

 

                        

خیلی خسته شدم!!!یه خورده استراحت کنم...

 

                     

                            

 و حالا زندگی مسالمت آمیز.....

                      

 یکی از کار هایی که دوست داره!!!!

 

                     

امیرعلی اومده پارک..شکلک های جالب محمد

                 

 

                       

                   

                   

 

                       

 کارایی که انجام میده.....

 من میپرسم:دستات کو؟؟؟ .......................    دست دسی میکنه و میخنده.

من میپرسم:پاهات کو؟؟؟  ..........................پاهاشو میاره بالا و انگشت اشاره شو میبره طرف پاهاش

 من میپرسم:گوشات کو؟؟.....................دستشو میبره طرف گوش هاش

 وقتی چشم و دماغش و میپرسم...........انگشت شو بر میگردونه طرف صورت من و چشم و دماغ من و نشون میده                

من می پرسم:مامان و چقدر دوست داری.......دوتا دستاشو تا جایی که می تونه میبره بالا و می خنده.

وقتی از تلوزیون صدای اذان به گوشش می رسه سریع برمیگرده طرف تلوزیون وحسابی غرق اذان می شه‍,وقتی نماز شروع میشه سجده میکنه و با آواز میگه  ااااا یعنی الله اکبر.

من میگم یک  دو   یک   دو..........سریع دراز می کشه و دستا شو میذاره زمین و  ورزش شنو (رو دو تا دستش بلند می شه و می خوابه) رو انجام می ده.

هر جا عکس آقا(رهبرمون)رو می بینه ذوق میکنه و میگه:آخ خ خ .....آخ خ خ......یعنی آقا

وقتی دلش تاب بازی می خواد میاد پیشم و خودشو لوس میکنه و با ناز آواز می خونه آآآپ پ پ   ............    آآآپ پ پ 

وقتی دستمو میبرم بالا و میگم بزن قدش....دستشو میاره بالا و محکم می کوبه به کف دستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهناز
6 آبان 91 18:18
خدا حفظش کنه
خیلی با نمکه
مخصوصا این زبونش که میاد بیرون
موشی بخورتش
نی نی سه روزه هم خدا حفظش کنه



خیلی ممنون خاله جونم.